Dålig dag



Idag hade jag sämsta dagen någonsin.

Först glömde jag mobilen hemma. Man kände sig lagom handikappad.
Sedan när jag skulle hämta ut nyckeln till lägenheten jag skulle städa idag så fanns den inte inne på kontoret. Så jag fick sitta och vänta på en människa som hade nyckeln, men hon kom aldrig för hon var sjuk. Så då fick jag en annan kund. Han skulle vara hemma så jag behövde tack och lov ingen nyckel.
Men när jag kom dit så var han inte hemma.

Åkte bittert tillbaka till kontoret och fick istället dela ut reklamblad och sedan åkte jag hem. Upptäckte när jag kom hem att jobbet hade ringt mig ett x antal gånger. Blä.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0