Borde sova, men Pewdie lockar mer

Oh borde verkligen, verkligen försöka sova. Men jag känner samtidigt att jag inte är så pass trött att jag kommer kunna somna. Klockan är snart elva i alla fall och jag ska upp om cirka 7 timmar. Och jag behöver minst 8 timmars sömn. Usch. Tur att jag bara har en kund i morgon på 3 timmar. Men kommer säkert få en till på eftermiddagen.


Ligger just nu i sängen och tittar på Pewdiepie (som vanligt). Han spelar Cry Of Fear, ett riktigt läskigt spel. Tror jag dog för några sekunder när ett otäckt ansikte dök upp i mörkret. Både jag och Pewdie skrek ikapp. Borde sluta titta på skräck men kan inte låta bli. Det är för kul!

God natt i alla fall på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0