Världens mysigaste dröm

Oooh drömde världens mysigaste dröm om Ian Somerhalder. Ville aldrig vakna. Men så ringde alarmet på min förbannade mobil och jag slets från drömmen. Vaknade med ett leende i alla fall :)

Minns från drömmen att Ian, jag och en till tjej delade på en lägenhet. Tjejen och Ian tror jag var tillsammans. Trots det så hade jag känslor för han och han hade känslor för mig. Tjejen började inse att det var något mellan oss och försökte kapa banden.


Men så en dag så råkade jag ut för en olycka och skadade mig ganska allvarligt, men inte tillräckligt för att uppsöka sjukvård. Stukade foten, fick sår/skrapsår på armar och ansiktet (vette tusan vad jag hade gjort). Ian bar upp mig till badrummet och plåstrade om mig. Det var ömt och mitt hjärta rusade i takt. Och sen så vaknade jag, ksadiwhjfioaw!!

Jaja, jag ska klä på mig nu och sedan åka vidare till tåget. Ska jobba i förhoppningsvis 4 timmar idag och sedan sluuuutar jag! Blir ledsen om jag får en till kund idag. Vill sluta tidigt på en fredag.

HELG IGEN! WOHO.


Ian


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0