Surfar runt bland smycken

Ligger just nu i känner och känner ett obehag i hela kroppen. Kroppen värke och jag kan inte ligga bekvämt i någon ställning alls. Vet inte om det är ett tecken på att jag börjar bli sjuk, om jag är rastlös eller om det helt enkelt beror på chipssmulorna i sängen. Och ja, jag var dum nog att äta chips i sängen tidigare idag. Aldrig mer!


Just nu kikar jag runt på hemsidor på smycken, fina örhängen! Vill börja använda hålen i mina öron som jag inte har gjort på säkert... 4-5 år om inte mer. Skaffade hål i öronen när jag var 11 år och har aldrig riktigt utnyttjat hålen till fullo. Men det ska det bli ändring på! Speciellt nu när enkla örhängen kostar bara någon tjugolapp eller så. Och om man vill ha fina, välutsmyckade örhängen så är det inte så dyrt det heller!

Nu så ska jag kika vidare och sedan sova. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0