Dag 1 - Om mig själv

Så det är meningen att jag ska skriva om mig själv och hur ska man kunna berätta om sig själv utan att låta överdriven eller ointressant?

Jag är en 22 årig ung tjej från de djupaste skogarna i norduppland. Jag bor hemma med min familj tillsammans med våra djur - 5 katter och en hund. Jag jobbar som städare i Uppsala och trivs väldigt bra. När jag inte jobbar så brukar jag fördriva tiden på olika sätt. Det jag älskar att fördriva tiden på är att fota, läsa, lyssna på musik, surfa på nätet, umgås med vänner, skriva och promenera med hunden.

Det är lite svårt att försöka beskriva min personlighet, det brukar ens vänner vara bra på. Men jag kan försöka! Som person är jag glad, äventyrlig, tystlåten, uppmärksam och lättsam. Jag är väldigt lugn och stillsam, men när andan faller in kan jag utan problem bli det motsatta.

Jag älskar att upptäcka och använda mitt kreativa sinne.

Haha det här låter nästan som ett personligt brev. Tråkigt va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0