Bröllopsklänningar?

Inte förrän efter en timme så insåg jag till min stora förfäran att jag tittar på bröllopsklänningar. Jag skapade till och med en mapp som heter "bröllop" där jag sparar bilder på de klänningar jag gillar. Jag är säkert inte ensam om att sitta och drömma sig bort om sin framtida bröllop - men jag vill inte ens gifta mig. Inte på det sättet.

Jag skulle vilja dra till kommunhuset med min fästman, skriva på papper och sedan vips så är man gift. Och sedan direkt efter ska vi dra på värsta smekmånaden. Eftersom vi inte ordnade med något bröllop så sparade vi in mycket, mycket pengar som vi kan slösa på en smekmånad.

Så har mina planer varit.

Men tydligen så har dem ändrats eftersom jag tittar på bröllopsklänningar som säkert kostar flera tusenlappar. Nej... Men det är kul att titta. Och drömma sig bort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0