Var på bio igår


Igår var jag på bio med Mr X och vi såg Snow White and the Huntsman.

Själva filmen var bra. Den var bra gjord med bra effekter. Dock lite seg i början men den slutade bättre än förväntat. Sen så hade jag trevligt sällskap så det gjorde allt 100x bättre.

Efter en stunds tittande så la plötsligt Mr X sin hand ovanpå min och smekte den lite lätt. Och sedan flätades våra fingrar samman. Ni skulle ha känt mitt hjärta. Den slog några volter. Sen var jag tvungen att gå på toa och bryta magin haha. Typiskt. Sen när jag kom tillbaka så böjde han sig lite mot mig, strök sitt finger längs med min kind och viskade något. Jag sa "va" och böjde fram huvudet. Då frågade han om det gick bra att gå på toa och sedan pussade han min kind. Rodnande svarade jag "ja" och kunde inte låta bli att le.

Underbar dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0