Var hos Mr X

Igår åkte jag över till Mr X och sov över där.
Hela gårdagen spenderades framför hans dator där vi tittade på Hell's Kitchen säsong 10 fram till avsnitt 11. Tyvärr fanns det inga fler så nu kommer jag inte sluta undra hur det ska gå för alla. Sen gick vi och la oss och idag så tittade vi på en film The Raven som är baserad på Edgar Allan Poes dikt. En väldigt bra film, kan skriva lite mer om den sen.

Jag hade en underbar dag igår hos honom och den lilla stund vi hade idag. Men jag hatar att det alltid känns så jobbigt att åka därifrån. Det värker så olidligt i bröstet och jag gråter alltid. Alltid. Men inte så att han ser, det gör jag i bilen. Känner mig så löjlig... Finns ju inget att gråta över.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0