Ska försöka sluta oroa mig

Idag ska Mr X på kryssning till Finland och jag kan inte låta bli att vara orolig för att han aldrig kommer tillbaka haha. Så jäkla löjlig jag är. Men vädret har ju varit så jäkla ostabilt de här månaderna, det har regnat och blåst och åskat. Så tänk om det blir ett jäkla oväder på havet och skeppet kapsejsar och han drunknar? 

Så idag ska jag försöka sluta tänka så dramatiskt så jag håller på med att samla ihop lite filmer och ska snart till affären för lite snacks och godis. Det är min deppdag så då ska jag få äta onyttigt. Tycker jag i alla fall.

Har skissat på en asbra bok, den kommer jag älska att skriva!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0