Jag tänker inte be er om ursäkt

Jag höll på att skriva en inlägg där jag ber om ursäkt för all kärlekskrams och sånt skit jag håller på att lägga upp.
Men jag tänker inte be om ursäkt. Aldrig.
För just nu så upplever jag stora känslor inom mig. Känslor som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera.

Jag är kär.

Den dagen jag insåg att jag var kär i Mr X var som en atombomb exploderade inom mig. Det började i bröstet och spred sig snabbt ut till varenda cell i min kropp. Jag ville inte att det skulle hända, bli kär alltså. Men känslor kan man inte kontrollera och styra som en fjärrkontroll. De bara finns där och dyker upp när det är dags.

Så... Jag tänker uttrycka mina känslor genom att lägga upp citat och bilder tills den dagen min förälskelse har blivit besvarad eller nedbruten till atomer. Det är livets gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0