I natt sov jag riktigt dåligt

Åh vad jag sov dåligt i natt. Sa god natt till Mr X vid 23.00 och hade jätte svårt att somna. Vet inte vad det var. Jag brukar oftast kunna somna ganska snabbt. Sen när jag väl somnade så vaknade jag upp hur många gånger som helst under natten. Säkert en gång i timmen om inte mer. Jag sov så oroligt.

Jag tror det berodde på att jag drömde om en pytonorm som simmade mot mig i vattnet. Otäckt.

Klockan 8.00 i morse så blev jag dessutom väckt av att sjukhuset ringde till mig och sa att jag skulle dit 10.30. Så det var bara att kliva upp, äta frukost och göra mig i ordning. Såg lite på teve och åkte sedan i väg. Och nu så är jag extremt trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0