Har fått för mycket fritid nu

I två månader har jag praktiserat på ett tryckeri och jag slutade där i fredags. Sorgsens dag i min mening. Men det känns som att jag kommer att träffa dem igen. Att det inte var ett farväl.

Men istället så har jag inget att göra om dagarna och det har jag varit van med sedan i februari då jag började i projektet som ska hjälpa mig att få jobb. Varje dag har jag haft en rutin och nu så vet jag inte vad jag ska göra. Jag har all fritid i världen.

Vet i alla fall att jag ska in till stan i veckan och shoppa lite nytt till garderoben. Kläder och sånt. Ska ju på bröllop på fredag!

Tror jag ska redigera lite bilder nu faktiskt på mina syskonbarn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0