Är helt slut

Igår var jag på bröllop. En nära kompis gifte sig.
Hon gifte sig faktiskt på Power Big Meet på deras drive in vigsel. Och jag fick äran att vara bröllopsfotograf. Dock med hennes egna kamera så jag har inga bilder alls. Men jag hoppas hon blev nöjd med bilderna. Sedan så åkte vi till en rastplats där vi hade picknick och pratade. Jag och en till var de enda som inte var släkt med brudparen så man kände sig lite "utanför". För en gång skull så var jag lite social. Pratade lite med alla och var trevlig och så. Kul var det i alla fall!

Men idag så känner jag mig död. Speciellt efter den långa bilresan dit och hem. Var så jäkla trött när jag skulle sätta mig i bilen och köra i går kväll/natt. Kom hem halv ett tror jag.

Så just nu ligger jag i sängen och vilar. För i kväll ska jag träffa mina barndomsvänner och grilla med dem vid havet. Ska bli mysigt men jag kommer nog inte orka vara kvar så länge tyvärr. Vi får se. Har ju saknat dem så mycket så jag kanske blir kvar där länge.

NEJ. Nu ska jag fortsätta vila.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0