Dag 21 - Min favoritårstid

Årstider har sina för- och nackdelar och det känns därför svårt att favorisera en. Men jag har faktiskt en favoritårstid och den har jag alltid haft som favorit genom alla dessa år. Och det är vintern.



Det jag älskar med vintern är den vackra snön, den härliga kylan (som ibland kan göra en tokig och få en sömnlös), mörkret och kunna ha levande ljus. Det älskar jag

Men tätt efter vintern kommer hösten och jag älskar den på grund av alla vackra färger på bladen, mörkare kvällar, kyligare dagar och kunna ha varmare kläder och mössa!

Våren och sommaren är jag inte så jätte förtjusta i, men visst de har sina fördelar också även om nackdelarna är tyngst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0