Dag 18 – Mina styrkor

Okej, nu ska jag alltid nämna mina styrkor och jag ska inte yttra ett ord om mina svagheter.

En av mina favoritstyrkor är att jag alltid vågat vara egen, vara mig själv. Jag har alltid haft modet att kunna och våga säga nej när jag känner att det inte är min grej. Jag har valt att gå min egen väg med andra ord.

Jag är även envis - väldigt envis. Om jag har bestämt mig för något så gör jag det! Jag ger aldrig upp. Slutar aldrig tro eller hoppas.  Men jag vet samtidigt mina gränser och vågar erkänna fel och misstag.

Det är nog mina starkaste styrkor. Har fler men är alldeles för trött för att orka skriva mer.. Hehe god natt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0