Dag 14 – 2 personer som är väldigt viktiga för mig


Eftersom jag inte kan lägga upp bilder på de som betyder mest för mig så ritade jag dem istället hahah.

De två som är väldigt viktiga för mig är Mr X och en av mina bästa vänner Kitty. Mr X vet ni redan så mycket om. Jag träffade han på min praktikplats och vi kommer varann nära så snabbt! Trots att jag bara har känt han i 8 månader så betyder han så mycket för mig och har hjälpt mig med mig själv mer än vad jag någonsin trott att en människa kunnat göra.

Kitty är någon som jag känt sedan vi var 13 år. Vi blev vänner direkt när vi började högstadiet och har hållit kontakten genom åren. Nu de senaste månaderna så har vi kommit varann riktigt nära igen. Hon är underbar den människan och är så lätt att prata med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0