Dag 11 – Min favoritsport

Fotboll. Helt klart!

Anledningen till att jag älskar fotboll är för att jag själv spelade fotboll när jag var yngre och jag älskade det. Min roll i laget var målvakt och center. Jag skryter inte, men jag var en bra målvakt och släppte sällan in något mål. Jag var orädd och kunde slänga mig framför motståndarnas fötter utan att oroa mig för att få en spark i ansiktet. Dessutom var jag rätt snabb och uthållig så jag passade bra som centerspelare.

Jag saknar fotbollen. Det höll mig i gång och jag mådde bra av det. Var en i gänget liksom.

Nu för tiden så tittar jag på fotboll och försöker hålla mig i form på andra sätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0